Jdi na obsah Jdi na menu
 


Shadow of chernobyl

Snork

Nepřítel:

Snork Je tvor, který se pohybuje ve stínech a snaží se být nespatřena. Zběsile hledá potravu a věci, aby přežil v zoně. Snork je asi z 90 - 95% shodný s člověkem. Jeho tělo je pokryto modnižanmi a podlitinami. Nosí stále starou plynovou masku typu PDA-3M s utženým respirátorem. Jeho zuby a dásně jsou v hrozném stavu. Chodí stále přikrčen a to kvůli špatným chrupavkám. Jeho páteř nevydrží přílišnou námahu.
Jméno snork pochází z vpojmenování jednoho německého novináře, který po dělal reportáže z Ukrajiny. Nazval ji "Snorchel" což znamená chobot. To se líbilo vojákům a přejmenovali ji na Snork.

Controler

Nepřítel:

Controler Tmavé zapletené vlasy, dlouhé nehty, vystouplé oči a polidštěná tvář. Tak vypadá tato pobledlá bestije zvaná Controler. Je velimi neberpečný a má schopnosti telepatické komunikace.
V zoně zastavá funkci "kontrolera", kontroluje vzdálenost zobii od Stalkerů a řídí útoky zombii na ně pomocí telepatie. Pohybuje se po zemi, po střechách, ale také leze třeba na stromy. Dále také dokáže ovládnou telepatií vojáky a dostatečně to skrývat, z dálky se může zdát, že vojácí vedou normlální činy z vlastní vůle, ale při bližším zkoumání zjistíte, že opakují jedný a ty samé věci, fráze a nakonec je třeba nejdete někde v rohu jako obět ohlodané a rozsápané. Jinak řečeno neveřte tomu co vidíte z dálky a slyšíte ve vysílačce.

Zombie

Nepřítel:

Controler Nemrtví lidé, kteří jsou ovládany telepatyckými monstry. Mají sníženou lidskou aktivitu, ulně zničenou osobnost a jejich tělo má malou koordinaci pohybů. Telepati shromažĎují zombie na střechách a když se obět přiblíží, tak zadají povel k ůtoku. Když zombie první spatří nepřítele, tak pošlou telepatickou zprávu telepatům a čakají na rozkazy. Po dobu kdy vyslali tuto zprávu a ještě nepřišla odpověď, tak oběť stále sledují. Zombie také mohou zvednou a používát k útoku zbraně.

Bloodsucker

Nepřítel:

Controler Tak tahle asi jedna nejošklivějších stvůr se živí krví, něco jako upír. Je to jeden z nejtěžších protivníků. Jeho schopnosti je se zneviditelnit a vidíte ho jako mlhavý stín. Ve dne ho objevíte pomocí tichého plížení a posloucháním jeho kroků a zvuků, které vydává. Potkáte ho spíše v noci. Jeho oči se mu vždy rozsvítí, když útočí na kořist. Je velni agresivný, svalnatý a důmyslný protivník, takže žádná sranda. Po zabití svého nepřítele z něj vysaje všechnu krev. (už se teším až tě potkám hajzle:)

Dwarf

Nepřítel:

Controler Oškliví žluto-bílí Dwarfové žijí ve slepeních a kanálech. Jejich oči jsou citlivé na světlo, které byly oslepeny během veliké záře. Dwarfové nastražují v kobkách různé pasti proti Stalkerům, vědcům a vojákům. Pro zatarasení přistupových cest a různých míst používají nosníky, veliké předměty a podobné věci. Dwarfové mají veliké a silné paže a jejich otrhaný oděv jim dobře sedne. Dwarfové vedou válku protí klanům "Sklepých psů". Jejich charakter je odporyný, překypující zlou vůlí a k vedění nečekaných a horkokrevných akcí. Mají předvídavost a jsou schopni telekinetickým schopnostem. A ve svcýh akcích jsou velkmi ostří. Jejich předvídavost napomá jejich smyslům a dokaží dobře odhadnou místo, kde je nepřítel. Zatímco telekinetické schopnosti dokáží manipulovat velikými předměty v dálce a hodit je na nepřítele. Ale na druhou stranu vydávání energie na telekinematiku jim může způsobit mrtvici.
Jejich schopnosti, charakter, dále s dodanou inteligencí dělají z Dwarfů jednoho z nejbezpečnějších nepřátel v tmavé části zóny.
Tělesně jsou velmi slabí. Sice dokážou házet předměty pomocí telekinetické energije z dálky na nepřítele, chytat je a zastavit při letu, V případě, že nejsou v okolí přdměty s kterými by mohli házet, tak vás odstřelí přímo do hlavy. Ale zkuste se přiblížit co nejblíže k těmto nestvůrám a uvidíte jak je lehké je zněškodnit.

Tark

Nepřítel:

Controler Něco jako zmutovaná podoba koně. Jehož tělo nemá již schopnost metabolismu a uzdravování tkáně. Chybí mu ocas, hlava je srostlá se zády a tvoří hrb. Přední končetiny jsou mnohem silměnší než zadní. Jeho tkáň je na mnoha místech porušena a místy jsou vidět svaly a kosti. Některé z kostí jsou zlomené a krev je hustá, ani skoro neteče. Váha je asi půl tuny a výška 2,5 až 3 m.

Blind dogs

Nepřítel:

Controler Jsou to potomci smetiště a pustin. Mají věčně naštvanou náladu. Slepí psi se vyskytují v zoně většinou ve směčkách 10 - 20 jednotlivů, ale také jako jedinci. Mutací slepých psů je několik od prostého zmrzačení až po vývin inteligence dovršující v 6 smysl, jsou schopní telpatuie a díky ní cítění protívníka přez zeď. Nejhoší pro nás je to, že u těchto psů se z generace na generaci jejich schopností vyvíjí.

Rats

Nepřítel:

Controler Kdo by neznal rmutované krysy. Jsou odolné na radiaci a pohybují se ve skupunách a většinou velmi početných. Snaží se za každou cenu dostat ke své kořisti každou skulinou a dokáží vás sežrat, i když jsou prodle vás bezmocní a moc malí, ale tak počkejte až na vás poběží hnědý mrak krys, kdo bude utíkat? (je jesné, že je killneme,ale to bylo jenom pro tu atmosféru:)

Rat wolves

Nepřítel:

Controler Mnohem větší a krvelačnější zmutovaná krysa (zapomeňte na falloutovské krtkoprasy, tohle bude mnohem neberpečnější). K přirovnání k normálním krysám, jeden Rat Wolv vydá za 10 normálník krys. V době hladu se klidně sežerou navzájem. Jsou velkmi odolné proti radiaci. Je dost težké je hned tak odstřelit.

Flash

Nepřítel:

Controler Mutant křížený asi prasetem a nějakým jiným tvorem. I když to vypadá jakou směs pustiny, tak má velikou sílu a silné nohy rozdrtí, jako vojenská jízda na koni, svého nepřítele. Je to něco jako nekontrolovaný buldorez ze živé hmoty.

Mutant Hog

Nepřítel:

Controler Zmutovaný divočák bude dobrým soupeřem. Když vás nabere ze zadu, tak asi více co ucítíte v žebrech. Má veliké spičáky a je silný a agresivní. Můžete je potkat jednotilivě nebo v celých stádech.

Pseudo giant

Nepřítel:

Controler Nejsou nijak důmyslní, ani nemají žádné psychické schopnosti. Tak co dělá tyto monstea tak nebezpečnými? Je to jejich ohromná síla a agresivita. Jeho paže jsou krátké, takže se k vám budre snažit přiblížit co nejbléže bude moct. Střelba ani granáty ho nedokáží udržet ve vzdálensoit od vás. Nejjednodužší obrana je se mu vyhnout.

Clear sky

 

 

 

 

Bloodsucker marsch

Když procházíme bažinam tento mutant nás může napadnout  každou minutu. Je  známí jako pijavice.



Snork


Zdá se, že tito tvorové byli lidé, ale je těžké si představit, za jakých podmínek by mohlo vést k lidské tělo k takovéto mutaci.


flaksa


Stejně jako mnoho jiných živých organismů, i prasata se objevil v zóně vystaveny záření. Protože geny  které kontrolují metabolické procesy fenotypů byly u zvířat změněny zvířat .

 

 

 

 

 

Call of pripyat

 


Bloodsucker

 

 

bloodsucker

Zdá se, že tyto bytosti jsou odpovědné za smrt velkého počtu stalkerů. Málokdo z těch, kteří viděli jeden měli to štěstí přežít setkání a podle nich saje krev a dává přednost vlhkých místům  v okolí močálů a podzemních prostororách.


Kanec

Mutagenní procesy vyvolané zářením a anomálie mají sehrála významnou roli při formování těchto savců: ztratili všechnu kožešinu v místech je zježená srst .

controller

Schopen řídit zombie na dálku, nutit je k útoku na stalkery .
Pferuje se pohyb na cestě, aby se neustále udržlt nepřítele v dohledu, také umí lezt na kopce, střechy a stromy.


Snork

Zdá se, že tito tvorové byli lidé, ale je těžké si představit, za jakých podmínek by se mohli zmutovat je nepředstavitelné.



Pseudodog

Pseudopsy jsou velmi vytrvalí a mohou sledovat Uprchlíci na dlouhou dobu.
Mají dokonalý sluch a čich.


Burer

Humanoid- stvoření zbytnělé pleti nosí oděnou v cáry otrhanou kombinézu. Má
strach z jasného světla, proto přebývá v temném a ponuré podzemí .